Stops by to say hello

Som sagt, en full helg var det och jag har inte haft tid att uppdatera! I fredags när jobbdagen var över for jag direkt hem till Jorunn för myskväll, vi bakade pizza och kollade filmer, det var gott! The Notebook och Aparecidos var filmerna vi såg, första måste jag ju säga var min favorit av dem, dels för att jag redan älskar den av flera anledningar och dels för att jag inte är superförtjust i skräck. Jag och Elli sov iaf över hos vår goa Jorunn, och framåt ett-tiden på lördagen drog jag sedan vidare till Emelie där hon och Matilda väntade på mig, och det var med dem resten av helgen spenderades, lika roligt som alltid! Lördagens höjdpunkt kan ha varit förstaparkettsbänken med barbie-show och slagslmål! Söndagens höjdpunkt har nog varit frukosten, mums! Eftersom vi vaknade strax efter halv två och inte hade någon frukost hemma blev den ganska/väldigt sen, vi pallrade oss iväg till ICA-Maxi och köpte färskt bröd, marmelad, yoghurt och jucie, plus annat gott, sedan åt vi så mycket vi kunde tränga ner i våra magar! Minns inte senast jag åt så god frukost, och minns inte senast jag åt så mycket till frukost, men jag trivs! Efter att Matilda skjutsats till tågstationen tog Emelie och jag en lång promenad, helmys, och vi passade på att palla plommon från spökhuset, om några dagar är de perfekta. Dock får pallningen ske om kvällen nästa gång, när granngubben inte kan se oss och försöka skrämma bort oss! Jag tackar och bockar i vilket fall för helgen med det fantastiska sällskapet!


Suddig men ack så fantastiskt god glass, en fika på stan i lördags med Emelie, Matilda och Millan!


Som på hotell!


Emelie och jag träffade pållar på vår promenad, då saknade jag att rida. En tredje häst hade bara ett öga, det såg läskigt ut, som i en äcklig film. Stackars häst.

Förkylningen har för övrig fortsatt göra sig påmind, inte minst genom att ta ifrån mig min röst. Bådar inte särskilt gott inför arbetsveckan som består av mycket tid framför videokameran...

Jaja, nu är det sovdags! Puss o kram från the boxing girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0