Kusiner Vitaminer <3

Som sagt, en helg hos kusinerna. Helgerna hos kusinerna tycks Alltid bli lika bra, det är fantastiskt hur bra jag mår där och nästan pinsamt hur hemma jag känner mig. Hela Sonstorp känns faktiskt som ett andra hem, jag tycker mig ha växt upp där, även om jag ju växt upp här, i lilla Degerfors. Allt där "hemma" ligger mig helt enkelt väldigt varmt om hjärtat, och jag njuter av att vara där. Att jag dessutom har universums skönaste kusiner gör ju inte direkt saken sämre! <3
Det är som alltid där, vi lagar mat, skrattar, fånar oss, äter sena supergoda nattmackor, ser film långt in på natten, somliga somnar vi till, vi tar nattpromenader och vi pratar och skrattar mycket. Underbart!


Gottgott att äta och lääääskande dryck som jag bara dricker hos kusinerna, dögod!
Stressig måltid som slängdes ner i magarna, sedan blidde det äventyr!


Kusiner påväg över gärdet, destination Falla, blev en mysig fikastund med Öjje, Madde och lilla söta Milo!

Imorse skulle dock mina hurtiga kusiner upp dööööötidigt för att sporta hela dagen, så jag sov kvar ensam och pallrade mig tillslut upp för att äta frukost med Maria och Lars och sedan ta bilen hem igen, där konsert väntade! Köruppsättning av Järnklockan var det som gällde, nostalgiskt! Bäst av allt var att träffa Monica Forsberg igen, vilken underbar människa hon är! Hon har en sådan värme att hon kan få mig att gråta där hon kommer mig sina uppskattande kramar! Jag tror hon är en sådan person som lyckas få alla och envar att känna sig sedda och speciella. Amanda och jag blev dessutom tillfrågade att vara med i Järnklockan igen när den körs på Musikpalatset, och då inte bara i kören. Roligt, jag kommer få bära min krinolin som beundrarinna igen!

Nu ropar duschen på mig så något mer om mig får ni inte veta ikväll! Eller jo, jag var i kyrkan i helgen, det var en kväll för mig och Gud. Jag mår bra i kyrkan, känner frid i själen. Jag önskar att alla fick känna den trygghet jag känner.
Godnatt gott folk, Gud välsigne er!

Kommentarer
Postat av: erika

min älskade lilla kusin! :) det var hur kul som helst att du kom i helgen och det är alltid lika kul att träffa dig! :) jag hoppas vi ses snart igen! hare bra! :) <3

2010-09-13 @ 10:10:12
Postat av: Moa

Goding!<3 Jag håller med dig totalt! Vi får se till att ta den där shoppingdagen i Örebro! Pusspådig!

2010-09-13 @ 11:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0