Helg med kvalitet

Kvalitet, kvalitet, kvalitet, kvalitetsfredag, kvalitetslördag, kvalitetssöndag, kvalitetsMia, kvalitetsPatric, kvalitetsThea!
Min helg höll HÖÖÖÖG klass, mina vänner!
Dagarna har innehållit skratt, gosande, god mat, underbart sällskap, strosande på stan, caféjakt genom Gamla Stan, skivshopping, möten, lek, gott prat, filmmys och mycketmycket mer! Det är fantastiskt hur gott jag mår när jag är hos Mia och Patric och lilla Thea.
Jag slänger in några bilder på min Sockertopp!



Sen mina införskaffade skivor från min och Patrics tur i musikhavet, jag är nöjd!


Regina Spektor, Beach Boys, Bob Dylan och Kings of Convenience

När jag kom hem med bussen igår valde jag att följa helgen spår och spendera lite kvalitetstid med familjen. Vi tittade på film, "Walk the Line". Jag måste säga att jag tyckte väldigt mycket om den, den fängslade mig av någon anledning. Sen skadade det ju såklart inte att den innehöll mycket bra musik! Eftersom jag inte visste mycket om Johnny Cashs liv var det väldigt intressant, och jag blev stormförtjust när han mot slutet med Junes hjälp lyckades vända sitt liv tillrätta igen, det var för mig oväntat (och nej, jag är inte alltid så kunnig).

Idag har jag jobbat och tränat, jag älskar danspassen på måndagar! Jag tror att CC Dansen (Core Cardio Dance) är väldigt bra för min rygg, och jag har en teori om att den är bra för en kvinnas kvinnlighet, hihi!
Nu ska jag ta vara på min tid, så hej för nu!

Och juste! Förändringar är nu vääääldigt nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0