Arbetets offer

Just nu sitter jag hemma på min säng med en filt virad omkring mig, alldeles mosig efter att ha sovit i nästan två timmar. Jag drömde konstigt om någon så kallad dimmyra, den lös gult i mörker men var matt rosa för övrig. Ett påhitt i min drömvärld? Tror så va. Äcklig var den iaf och jag försökte något förskräkt bli av med den...


Tlött? Mmmmm...

Det snaraste jag tänkt göra nu är att gå ner och göra mamma sällskap när hon äter, och efter det får jag lov att ta mig i kragen och ordna med lite ärenden. Vad kvällen består av är osäkert, jag hoppas på Magnolia-kväll hos grannen, men ger han sig iväg på bio blir jag nog kvar hemma, Moa-kväll? Vi får se helt enkelt. Imorgon ser ut att bli en relativt tidig morgon för då ger mamma och jag oss iväg in till Marieberg, mamma-dotter-shopping, mysigt!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: elli

du är den mysigaste mosen som finns!<3

2010-09-17 @ 18:10:20
URL: http://ellinora.blogg.se/
Postat av: Moa

Elli du är den gosingaste Ellisen som finns, och jag saknar dig... <3

2010-09-19 @ 01:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0