Don't stop dreaming when you wake up

Jag hade hoppats att tre träningspass på rad med lite gym efteråt skulle hjälpa för att avreagera mycket av den ilska jag så ofta bär med mig nu för tiden, och som gav upphov till senaste inlägget, men det fungerade inte den här gången. Eller kanske tog det bort ilskan, men ersatte den med smärtan och sorgen jag ännu hellre är utan. Illa. Jag är trött på det nu.
En uppiggande sak denna dag har dock varit det jag fick reda på att pappa sysslat med i hemlighet, jag har plockat fram drömmen igen och den glänser nu tydligare än någonsin, och har nått en helt ny nivå! Det måste bli av, bara måste!
Imorgon startas dagen tidigt på min gamla högstadieskola, usch? Sedan blir det cykel resterande skoldag, och efter skolan ska det bjudas på kladdkaka så ikväll har jag bakat. Tur att jag är grymmast i världen på att baka kladdkaka!

Jag har varit dålig på att göra detta tydligt, men till alla mina vänner, jag uppskattar er något enormt! Tack för allt<3


Look of today, kilklackarna jag fick billigt av Mia dödade mina fötter till hälften. Who cares, shoes are shoes!

En puss till de som förtjänar den! :*

Kommentarer
Postat av: Emelie å

du är så snyggggggggggggggggggggggggggg

2010-05-31 @ 20:48:40
Postat av: Moa

Gooooooding, DU är det! <3

2010-06-30 @ 00:04:18
URL: http://http://moacestmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0