Nomeolvides

Idag har jag invigt min nya urgulliga byxdress och känt mig snygg hela dagen, tacktacktack! Jag insåg imorse när jag gick (sprang) till bussen att sommaren plötsligt är i hastigt antågande, och jag har missat hela våren. Det känns sorgligt, jag älskar våren. Blev i vilket fall varm i hjärtat av att se förgätmigej, nomeolvides, i vägkanterna och på min egen gård <3

Skoldagen bestod av en lektion, som nätt och jämt kan kallas lektion, vi höll ännu en redovisning om vår gambiaresa, den här gången för IVIK. Börjar fundera på om jag ens går i skolan längre, jag har ju inga lektioner... Var iaf och provade min balklänning igen efter skolan, den börjar nu ta den form jag vill att den ska! Ska dit igen på onsdag så efter det får vi se. Jag har även tränat i två härliga timmar idag, tack igen! Dessutom har jag idag varit en väldigt snäll människa som bryr sig, och börjar fundera på om jag borde ångra det. Konstigt och dumt, eller hur? Klart egentligen att jag inte ska ångra det, det vet jag ju. Bara det att jag inte får något alls tillbaka, så då känns det lite värdelöst att vara snäll mot någon om jag är dum mot mig själv i samma drag...

Natten ska spenderas åt att skriva arbeten, en av alla de saker jag blivit så kass på senaste tiden. Jag får trösta mig med att natten även ska spenderas åt att packa! Jag hoppas på helgen, tror den kommer bli bra, och jag vill ha den där härliga känslan igen.

Hoppas er natt blir trevligare än min! Puss och sov gott :*



Dagens outfit. Ursäkta den icke färdigrenoverade hallen, kika in i köket istället, det är fint! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie å

LÖÖÖVE THE DRESS MOA

2010-05-31 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0