Start!

Nu ska jag göra mitt bästa för att sätta igång här, jag har insett att jag nog skulle trivas rätt bra med att blogga just nu. Däremot ser inte bloggen ut riktigt som jag vill än, men det tar jag tag i någon gång när jag orkar istället. Den får vara lite bristande just nu, precis som jag!

Idag har jag spenderat större delen av dagen hemma i min säng. Pappa var gullig och skjutsade hem mig från skolan mitt på dagen när jag inte mådde bra, jag struntade i NP i spanska, det är bättre att jag skriver det en annan dag. Istället fick jag komma hem, slänga av mig kläderna, krypa ner under täcket, slå på en film och äta lite Ben&Jerry-glass. Det mådde jag helt klart bättre av.

Morgondagen består av en lektion, 40 minuter franska, sista i ämnet dessutom! Lektionerna trappar sakta men säkert av nu, och man börjar kunna känna doften av student... Härligt?

I vilket fall, ett första godnatt till folket, hoppas ni får en god natts sömn med söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0