Ready, steady...

Hejhopp!

Jag har alldeles just precis nyss tittat färdigt på filmen "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain" med familjen (mamma sov dock som alltid), och den är ju bara för urgulligt söt, så fruktansvärt charmig! Jag gillar skarpt!
Dagen i övrigt har passerat förbi snabbt, jag har packat och gjort i ordning i princip allt inför imorgon, dock har jag inte pluggat riktigt så effektivt som jag borde, så det får jag se till att göra nu inatt innan jag kryper till sängs. Imorgon blir det sedan upp tidigt för att bli upplockad av Emma, innan vi äntligen ger oss iväg! Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att få komma bort ifrån allt kallt, kallt värdelöst här hemma, få slippa allt i nästan en vecka, underbart! Jag tror och hoppas att det ska göra mig gott, det blir bara Emma och jag och sol och äventyr på Malta i massa dagar! Härligt!


Puss goding! :*

Dagens upptäckt var förresten flera par byxor som legat gömda i garderoben eftersom jag inte kunnat använda dem på hur många år som helst, men som idag slank på alldeles utmärkt på benen, en helt okej upptäckt! Det första jag gjorde var att klippa sönder ett par av dem, tycks det dumt? Nehej då, icke! Eftersom jag inte längre trivs med modellen och eftersom de kostade halva skjortan är det ju onödigt om de går helt till spillo, eller hur? Mycket bättre att de används som shorts :)

Nu måste jag vidare i min planering om jag ska hinna sova nåt innan morgonen gryr! Nattinatt på er, ses tidigt imornbitti!

Kommentarer
Postat av: josefine ahlström

fyfan moa vad fiiin du är:) du ska va stolt! hade bäst:)

2010-05-29 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0