Onsdag 19 maj

Idag har varit en något blandad dag, ibland väldigt bra, ibland lite tyngre. Det faktum att det är 19 maj denna dag har varit ganska tungt, men ändå gått bättre än jag väntat mig. Dagen fick i vilket fall en väldigt bra start: sovmorgon, solig promenad innan frukost (härligt!), dusch, göra mig iordning, buss till skolan och en 40 minuters lektion i franska, sista för terminen! Sista för alltid? Den var i vilket fall mysig bestående av ostpicknick, och jag fick ett MVG att lägga på högen, lättnad. Humöret och självkänslan var bra och jag tog därefter bussen till Örebro för att byta ett par örhängen jag köpte utan eftertanke i lördags, men butiken jag köpt dem i fanns tydligen inte inne i stan, så hela resan dit vara bara onödig, för inte hade jag pengar att spendera på något annat heller, så fail. På väg hem fastnade dessutom bussen i någon trafikstockning, jag vaknade och upptäckte att vi stog still, så kom hem bra mycket senare än jag hoppats på, fail igen. Plugg var nästa punkt på schemat, tror ni det gick bra? Nej juste, för jag är så sjukt värdelös på att plugga, så fail igen. Jag lämnade plugget och tog bilen in till Karlskoga, hämtade upp Johan och så gick vi och såg dansföreställning istället, mycket bättre! Däremot sitter jag fast med plugget nu igen, och vet att jag måste bli klar med den här dumma fältrapporten ikväll. Jag tror jag kommer misslyckas. Så önska mig lycka till med mitt misslyckande, för nu ska jag fortsätta jobba på det!

Kram till den som vill ha, om jag får en tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0