Hopp om livet

Jag har haft en välsignad helg, den har varit bra för mig och precis vad jag behövt. Jag har fått vara jag och jag har varit uppskattad, omtyckt och populär, och jag har fått prata av mig och blivit förstådd. Jag har varit barnvakt på mysigaste vis åt mysigaste tjejen, underbart! Jag har haft picknick i Hagaparken i skinande sol och värme ena dagen, och nästa dag springande letat restaurang i ösregn, och jag har grillat ute i gräset härligt ljumma kvällar. Jag har vaknat om nätterna av att ett underbart litet liv krupit nära och velat gosa, leenden mitt i natten, gottgott. Jag har blivit väckt om morgnarna av att samma lilla liv varit vaken och pigg och velat leka "kullagömma" under täcket. Jag har haft underbara människor omkring mig hela helgen. Jag har blivit påfylld och är tacksam. Helger som denna längtar mitt hjärta <3

Min rädsla nu är att ballongen spricker som av ett nålstick istället för att pysa ut sin luft långsamt, nu när jag är tillbaka i verkligheten igen.

Lek i lekparken
Lek i lekparken


Picknick i Hagaparken


GodisThea! <3


Min sockertopp och jag! <3


Hon tycker nog att hon är väldigt smidig, jag håller inte alltid med... ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0