Gokväll!

Dagen börjades som sagt på Valla, vi var lika grymma som alltid! Friluftsdagen med cykling däremot blev misslyckad, och jag blev besviken. Hade verkligen sett fram emot en mysig dag med Möckeln runt på cykel, men regn och ruggigt, rått väder ingick inte i de förväntningarna jag hade. Eftersom jag inte har någon lust att bli sjuk nu när det snart händer grejer, och eftersom alla mina kompisar tänkte skolka, tillät jag mig själv att falla för grupptrycket. Jag packade in cykeln i brumbrummen igen och begav mig hemåt. Däremot tog jag mig min egna lilla cykeltur i mitt egna lilla Degerfors istället, mest för min egen skull, dagens motion. Det var skönt. Drog sedan till Karlskoga och Alexander och bjöd honom på kladdkaka på födelsedagen, och min tisdag avslutades efter det hos mina goa grannar som bjudit in mig på middag. Det var supermys, godingar! <3

"I hope to lose myself for good
I hope to find it in the end
Not in me, me in you
It's in you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0