...go!

NU är allting äntligen packat och klart, tror jag, och jag är redo! Hann dessutom klart med mitt Allra Sista arbtete igår, befrielse! Bara en bokrecension på spanska kvar, men den får vänta till efter Malta! Ska nu bli skönt att få byta ut detta lilla helvete mot ett förhoppningsvis paradis! Eftersom vi inte åker med charter kommer allting vara sporadiskt, Emma och jag får klara oss och ta oss fram bäst vi själva kan, härligt, det är så man växer!

Här får ni en söt liten låt innan jag ger mig iväg!
Joshua Radin – Star Mile
"The regular news, overplaying the blues"

Puss och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

va roligt att duhar blogg!!! du är så vacker<3

2010-05-31 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0