Empty it completely before you start refilling

Idag har varit en bra dag skulle jag vilja påstå, har fått träffa goda vänner och prata av mig och må gott ihop med dem! Imorgon har jag mitt sista prov, underbart! Borde kanske plugga lite till det också... Eller inte? Efter det har jag bara två saker kvar i skolan. Helt otroligt underbart skönt, vilken befrielse när det är klart! Innan morgondagens prov ska jag dock till tandläkaren, får se om de har något nytt att komma med imorgon eller om de bara tänker köra runt med och känna på min käke igen. Nu kan jag i vilket fall säga säkert att den helt klart blivit värre, fastnar ju så fort jag gäspar...

Jag tänkte dela med mig av något lite småfånigt jag lagt märke till hos mig själv, men som jag av någon anledning trivs rätt bra med ändå, kanske tycker jag det är lite sött? Jag har insett att när jag hör en riktigt mysig låt med en sådär urgullig text sitter jag och fantiserar om att det skulle finnas någon därute som tänker på mig när den personen hör texten, för att den känner så för mig som texten beskriver. Det är faktiskt en ganska mysig tanke, tills jag kommer på att det bara är på låtsas såklart. Men varför inte fortsätta låtsas, om jag mår bra av tanken? "So I'll continue to continue to pretend", som Simon & Garfunkel sjunger... =) En vacker dag kanske det kommer stämma!

Och juste, var ju på Zari's idag igen för att prova balklänningen på nytt! Tror ni de gjort ett enda handtag med den? Nej, justdet...

"Eller saknar du någon du en gång trodde du kände?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0