Wed the Royalties

Idag har jag vandrat omkring i en såååå vacker brudklänning hela förmiddagen och bara känt mig vacker, ååh! Ville aldrig ta den av mig, bara behålla den på och ta med den hem till garderoben... Det visade sig först idag hur dagen skulle se ut, inte så svårt att ana sig till antar jag. Började på Hon & Han och fick alltså håret fixat, tyckte faktiskt det såg lite... jag vet inte, men kanske högtidligt ut, med ett litet tiaradiadem och allt. Klänningen var som sagt underbar, och monter och monter, nja, stog väl vid ett partytält hela dagen, minglade lite grann, tog någon sväng på röda mattan och hade det allmänt trevligt faktiskt, även om det var ganska kallt största delen av tiden. Kan ju förklara att det handlade om tillställningen de arrangerat på toget i Degerfors, bröllopsyra överallt! Väl hemma på eftermiddagen hade jag en mysig stund med mamma, hennes tacopaj och det kungliga bröllopet, vackert, det måste jag säga. Och så lyckliga de såg ut. Jag erkänner, ögonen var inte helt torra. Nu ska jag i vilket fall göra mig iordning för kvällen, grillfest hos Maria som fyller år idag! Det blir bra! Är bara rädd att huvudvärken som följt mig hela dagen inte tänker ge sig... Meeeeen, nu har jag inte tid för det här mer! Hejsvejs! :D


Bilder från omklädningsrummet idag, med klänningen på <3
Ber om ursäkt för det suddiga.




Och ett fint halsband på det =)

Tack för mig!

En vacker sång till de vackra.
Wakey!Wakey! – Dance So Good

Kommentarer
Postat av: Robin

Men guuuuu vilken fin klänning!!!! Du va perfamodell för denna!

2010-06-22 @ 23:11:29
URL: http://robbind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0