Don't stop me now

Humöret är just nu på Topp! Jag är grym, jag är snygg och det har hänt många glädjande saker under dagen! Dagen som förövrigt varit den SISTA måndagen någonsin i gymnasiet!!! Skulle egentligen ha varit med de andra kamratstödjarna till Örebro idag, men är det nu absolut sista måndagen i skolan så vill man väl passa på och njua av det också, eller hur? Hade även min allra sista lektion för gymnasiet, galet! Troligtvis sista lektionen någonsin av det slaget. Inte har jag en enda sak kvar att göra i skolan heller, jag är så gott som fri! Betygen rullar in och samlas på hög och gör mig sjukt grym och grymt stolt! Bara ett sista avgörande kvar nu, och jag håller tummarna! Under en håltimma var jag också och hämtade ut min balklänning, äntligen! Fick den dessutom 1200 kronor billigare än jag förväntat mig, inga fel där inte! Sjukt att det är bal om två dagar, spännande och roligt! Har även köpt mig en ny frisyr, som jag helt klart gillar! Börjar helt enkelt vara redo för studenten, riktigt redo och sjuuuukt taggad!

Nu ska jag iväg och träna, spinning, afrodans och core, härligt!

Puuuuss! :*


Bara för att jag älskar mina nya shorts som jag köpte dyrt på Malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0