What a way to make a living

Jag kan inte påstå att min dag har varit sådär överdrivet mycket att skryta med för att vara en varm svensk sommardag när den är som bäst. Med min kroniska trötthet jag lider av beslöt jag mig för att sova så länge som möjligt imorse efter att jag känt att allt annat vore omöjligt, så jag gick upp vid halv tolv, ut på lång promenad, hem, dusch, mat och sedan iväg till jobbet som inte slutade förrän nio på kvällen. Jag försöker tänka på pengarna jag tjänar för att stå ut med tanken på hur jag spenderar dessa egentligen underbara dagar. Dock hade jag en sådär fantastiskt härlig fikastund på jobbet som man bara kan ha på ett sådant boende, där alla de gamla tillsammans deltog i galma berättelser och minnen som de egentligen inte alls kan ha delat. De är alldeles för goa!

Morgondagen är full av jobb den också, 07.00-15.00 på Letälvsgården och eftermiddag/kväll för Lärcentrum! Hoppas på att även hinna med lite födelsedagsfirande, troligtvis i form av grillkväll, då storebror fyller 21 imorgon =)
Så mycket mer finns nog inte att säga just nu, så jag tackar för mig och siktar på att komma i säng tidigt ikväll med tanke på morgondagens tidiga uppgång! Gokväll på er alla!



Bara det att sommaren aldrig riktigt kan bli helt riktig, längre.
Bara det att sommaren inte längre kan bli helt riktig, utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0