Sommartider

Idag har jag jobbat inne i Karlskoga, kändes bra och spännande och jag håller tummarna! Innan dess fick jag dock en snabb genomgång om hur jag ska agera om ett brandlarm skulle gå nere på Letälvsgården... Läskig situation jag hoppas jag slipper. Efter jobbet smet jag ner till Näset en snabbis där mina lediga vänner haft lyxen att kunna gotta sig hela dagen! Mysigt att få träffa dem en stund iaf. Var även och kollade upp vad som gäller för handledare för MC-kort, bättre än jag hoppats! Nästan bara att sätta igång, pirripirr i magen, längtan i hjärtat! Kvällen spenderades med min goding Ellinor, vi solade i sensol, tog oss några fotoskutt, ältade gamla sms och saknade och skrattade tillsammans, och tillslut bestämde vi oss för att lyxa lite onyttigt. En glass i kronhallskiosken blev det, sommarsommarsommar! Köpte sedan lite jordgubbar och satte oss på en filt på min gård och smackade i oss dem ihop med cider, det kallar jag en mysig sommarkväll, tack hjärtat för det!


Jodå, glass har alltid fascinerat mig!


Kvällspicknick i kvällssol =)


Sötplutt! <3


"Who'll be the last to die for a mistake
The last to die for a mistake
Whose blood will spill, whose heart will break
Who'll be the last to die for a mistake

The sun sets in flames as the city burns

Another day gone down as the night turns
And I hold you here in my heart
As things fall apart"

 



“Never pretend to a love which you do not actually feel, for love is not ours to command”

 

Ikväll smärtar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0