När allt ska hinnas med

Idag (igår) gjorde jag en kort dag på jobbet (demensboende), 07.00-13.00, gick snabbt och smidigt! Efter det skyndade jag mig ner till Zari's och fick på mig en brudklänning som var huuuuuur fin som helst! Ååh! Insåg dock att jag inte vetat riktigt vad jag egentligen gav mig in på med mitt kvicka lilla "ja" för någon månad sedan. Klockan 08.00 imorgon ska jag infinna mig på salong Hon & Han för att få en frisyr fixad, därefter ska jag till Zari's för att bli uppklädd och utsmyckad och efter det ska jag stå i en monter hela dagen, "som en levande skyltdocka". Jag kommer vara grymt trött men det kan nog bli lite kul också, att få vara vacker brudmodell. Det kändes bra och jag skyndade vidare i mitt schema och smet in till Karlskoga och skomakaren för att hämta ut mina skor. Tre par har han fixat åt mig, och tog bara 205 kronor för det! Wow! Tro mig på orden när jag säger att jag är den mannen tacksam, jag hade gråtit floder om inte skorna hade gått att laga! Nästa punkt på schemat var att ta pappa med mig och åka och KÖPA EN MOTORCYKEL!!! :D Såååååå stort, och sååååå grymt, men nu är jag delägare i en motorcykel. GISSA om jag är lycklig! Brumbrum, här ska brumbrumbrummas! Lyckades dessutom få tag på ett tillfälligt skinnställ, som duger tills jag hittar ett bättre. Nu ska jag bara se till att det blir fart på själva kortet också, nu när förutsättningarna äntligen finns där. Jag känner mig tuff, oooohyeah!
Nu, efter en sen chipsstund med lillebror, inser jag att klockan är mycket. Det är bäst att jag går och lägger mig om inte hjärnan ska explodera när jag ska upp imorn. Det får bli sängen, kudden och regnsmatter! Puss gonatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0