Glammiga dagar i livet!

Så, till att börja med, gårdagskvällen och balen! Jodå, nog var den som på slottet minsann, alldeles alldeles underbar! Jag hade det fantastiskt roligt och trevligt, önskar redan att jag kunde få göra det igen! Och då gärna något mindre nervös och uttröttad i ansiktsmusklerna vid tillfället för att vandra uppför gången, så leendet hade sluppit se så fruktansvärt ansträngt ut på alla bilder! I vilket fall helt klart en kväll man kommer minnas! Jag hade dessutom lyckats komma i rätt stämning, på med stora vita skjortan och hög glad musik och sedan dans framför spegeln när jag gjorde mig iordning, gjorde susen! När jag tillslut gick hemifrån kände jag mig lika bedårande som mina goa grannar påstod att jag var när de fick mig att fälla en tår innan jag ens lämnat huset.



Två av de få bilder jag har hittills, hoppas på att kunna fylla på med fler!



Dagen idag har inte varit illa den heller! Jag var oerhört oväntat vaken när jag vaknade imorse, och tog mig ut på en promenad innan frukost. Dagen i skolan har bestått av avslutningsshower, jag vågar faktiskt påstå att vår blev mest lyckad av alla, och avslutningsmiddag med alla treor och klassföreståndare. Mysigt, spännande, härligt, men också något sorgligt. Kan inte direkt påstå att dagen försämrades av att jag efter skolan gick upp på stan och köpte lite underkläder, dessa lustigt härliga plagg! Pengarna till dem fanns väl inte egentligen, men oooh så värt det det ändå var. Det är min sjuka lilla knäpphet jag har för underkläder, och framför allt trosor, att få köpa dem gör en dålig dag bättre och en bra dag superbra! The panties and the shoes make the difference, det är min åsikt!

Ikväll ska jag iväg och klä studentvagn med klassen, roligt! Helt sjukt att jag faktiskt tar studenten imorgon, men jag är så sjukt taggad! Är säker på att jag kommer fälla tårar av både glädje och sorg imorgon, för visst finns det saker jag kommer sakna också, även om det till största delen är en befrielse.

Pussochhej, nu ska jag iväg och sy lite i klänningen tills imorn! :*

Kommentarer
Postat av: Alex

Gr8 dress and realy good looking ! Gratz for your studenten !

2010-06-10 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0