Suzuki, jordgubbar och mjölk; sommaren är här!

Idag har jag haft en helt ledig dag, amazing! Jag har kunnat ägna den åt vad jag velat, så jag har sovit länge, tagit vara på solen tills hyn skimrat i rött, strosat runt i bikini som jag velat, jag har varit och köpt stövlar för motorcykelturer och roligast av allt så har jag tagit min första tur bakom styret på Suzukin! Den höll sig förvisso till industriområdet men var nog så rolig och spännande ändå, och fick mig verkligen att längta längre fram! Jag kommer trivas långt bättre än bra har jag en klänsla av, detta är något för mig! Vår kvällsmat hemma idag var den somrigaste som går att hitta och bestog av jordgubbar och mjölk ute på altanen, det är så det blir riktig sommar! Kvällen spenderades sedan framför en film med familjen, "The Usual Suspects" som jag igår fick impulsen att köpa men inte alls ångrar.

Imorgon börjar verkligeheten igen och jag kör på med jobb ännu en gång. Har en vecka framför mig som är fullspäckad med arbete, men nog ger det löning iaf! Får åtminstone sovmorgon imorgon vilket känns som ett plus, så min måndag kommer antagligen bestå av promenad, kort vila förhoppningsvis i sol och sedan jobb resten av dagen.
MEN, nu ska jag ge mig för snart får jag spontanbesök av min Elin! Trevlig sommarkväll till er alla!



Jodå, jag tänker på dig då.


Lars Winnerbäck – Tidvis

"Tid har förlöpt
dagar har gått
månen har vandrat sin väg
genom vitt och svart och grått

Jag har saknat ditt skratt
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går

Det har tidvis gått bra
tidvis har skakandet lagt sig
ibland har jag vaknat på morgon
och gjort det jag ska

Men jag har saknat din hand
har saknat din röst
ensamma dar har jag saknat ditt huvud
mot mitt bröst
..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0