Låtom oss fröjdas i ungdomens dar!

Nej, nu har jag nog hållt er på haken tillräckligt länge, så, studenten! Vilken dag, vilken fantastiskt underbart härlig dag! Var kan jag börja? Jag vet inte om varken dagen eller känslan går att beskriva, men oj va härlig den var. Helt klart och utan tvekan var det bästa dagen i skolan någonsin, så jag Älskade att bara få springa runt och härja och känna mig lycklig och lyckad! I aulan på avslutningen lyckades jag dra hem högsta stipendiet, roligt, mösspåtagningen var speciell och utsläppet var oerhört känslofyllt! Att åka vagn var hur galet kul som helst, firandet hemma var roligt och trevligt och jag blev glad över folket som dök upp, och kvällen var lyckad och bra ihop med klassen även om den var sorglig också. Jag kommer sakna alla väldigt mycket har jag en känsla av, allt förändras nu och det har jag nog inte riktigt insett vidden av ännu. Men jodå, studentdagen är helt klart uppsatt på listan över bästa dagarna i livet! Morgonen därpå vaknade jag och hade ont i hals, öron, fötter och mage, så det ska vara! Rösten var hes och jag hade en sjuk träningsvärk i magens alla nedre delar som antagligen kom sig av samma anledning som den hesa rösten. Fick iaf tre timmars sömn den natten, för upp tidigt blev det nästa morgon för att åka iväg och fira kusin Johanna på hennes studentdag! Där har jag nu alltså spenderat två superdagar!
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka och uppleva allt igen, och jag vill tacka alla som var med och bidrog till att min student blev så toppen! Ni är guld värda! <3


Fler bilder kommer!


Ikväll har jag inte riktigt stått ut med mig själv, men jag hoppas på att vakna på en annan sida imorgon.

"Du släckte alla ljusen den natten
och det tände varje rum
det vackra sa farväl
och jag försvann.
Du släckte alla ljusen den natten
och jag minns varje sekund
min sorg blev deras glädje för en stund.
...
Och jag drömmer om en framtid som glömmer."

Kommentarer
Postat av: linnea

väldigt väldigt fin är du moa!

2010-06-24 @ 12:18:34
URL: http://neaforeal.blogg.se/
Postat av: Moa

Oj, upptäckte först nu att jag fått en kommentar här, är inte så inne på det här :$ Eller på hur man bäst svarar... Men tack så jättemycket Linnéa, kan inte säga annat än detsamma!

2010-06-30 @ 00:00:14
URL: http://http://moacestmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0