Katten, haren, räven och Moan

Det känns som att en kvick uppdatering vore på sin plats! Jag jobbar och sliter och känner mig något bekymrad över att inte få något sommarlov, men ger mig som vanligt inte, tar vara på sommarkvällarna även om jag börjar 07.00 morgonen därefter, borde väl funka eller? NÅN gång kommer jag väl få sova ikapp det?
Något väldigt trevligt som hänt är att jag nu vet säkert att jag har jobb i början av hösten, härligt, härligt! Tror det kommer bli bra, videopresentatör tror jag bestämt titeln var.
Idag är det midsommar och jag har jobbat dag och tjänat storkosingen på det, inga fel. Kvällen och helgen är dock fri så snart bär det av till Väse för att fira, trevligt! Nu har jag precis rakat benen och ska springa in i duschen för att hinna allt som ska hinnas med innan jag tar bilen och ger mig iväg, så, Glad Midsommar gott folk!

Som en indikation till rubriken vill jag nämna att jag igårkväll när jag var ute och körde stötte på galet många djur, massvis med katter, massvis med harar och som grädde på det en räv. Jag tyckte det kändes mysigt, men såklart lite farligt när de springer rakt över vägen.

Så, kvickt jag sa, kvickt det var! Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0