Haaaaard work work!

Jag börjar dagen med att berätta om gårdagen! Jag gjorde igår min första dag bredvid på jobbet, jag tycker det kändes bra, måste bara se till att komma in i allt, igen, men det borde inte bli något större problem. Jag tror jag kommer trivas lika bra som förra året, hoppas på det! När jag väl kommit hem från jobbet blev det strax till att smyga över till grannen för att fira att Ellinor slutat nian, BRA jobbat till Ellinor, och så underbart skönt för dig! På kvällen drog jag vidare in till Karlskoga och Jack för att fira Sussi på hennes 19-års dag, grattis där också! Vi hade en trevlig kväll!

Idag ska jag göra första kvällen på jobbet, 13.30-21.00. Ska nog gå bra, det enda som känns är att jag önskar jag kunde få vara lite ledig också. Funderar på om det vore ett smart drag av mig att låta bli att klä mig som en brud och stå uppställd på torget på lördag som jag egentligen sagt att jag kan göra, borde jag ta dagen ledig istället? Vi får väl se helt enkelt. För att hinna med åtminstone något innan det är dags för jobbet tänkte jag nu ge mig ut på en promenad innan frukost, härligt! Kankse blir det innan brunch, låter mer rimligt. I vilket fall, tjillevippen på er!

Kommentarer
Postat av: Andréa

vart jobbar du någonstans? (:

2010-06-18 @ 11:02:40
URL: http://andreakvick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0