Workaholic too?

Nu är det läääänge sen jag uppdaterade här känns det som. Jag antar att jag inte haft sådär överdrivet mycket att uppdatera om, eftersom mina dagar bestått av jobb. Det kan också vara så att jag inte haft tiden att uppdatera då det väl hänt något. Jag jobbade i alla fall torsdag och kom sedan hem till fika där farmor var inbjuden, goa lilla farmor. Sen fick jag Äntligen åka iväg och träna, OM jag hade saknat det, träligt när jag bara jobbar så jag missar alla pass. Körde i vilket fall core och spinning, sjukt härligt, jag Älskar spinning, något jag aldrig trodde jag skulle göra. Det är helt enkelt otroligt skönt, avkopplande och samtidigt såklart uttröttande och bra träning. Kan nästan sitta och somna medan jag låter benen mala på tills svetten rinner och jag nästan mår illa, underbart!
Fredag innebar jobb i Karlskoga vilket kändes bra, fick dessutom sluta tidigt vilket innebar att jag hann följa efter mina vänner Emelie, Matilda och Ellinor, och såklart Ingela, till Gottbol för några timmar av sol och bad, det var PRECIS vad jag behövde! Kvällen spenderades sedan med dem och lite påfyllning och jag hade det riktigt trevligt, många goa skratt!
Idag har hela dagen gått åt till jobb, även om jag hade några timmar hemma på förmiddagen. De går ändå inte att användas till något utan de bara inväntar att jobbet ska ta fart, lite tråkigt. Passade i alla fall på att ligga ute och sova i solen och även ta en rask och varm promenad. Sedan belv det jobb i tryckande värme, bättre har jag väl upplevt kanske...

Just nu sitter jag ensam hemma och inser att det bara är för mig att vänja mig, eftersom jag kommer ha det så ett antal dagar framöver. Dock har jag tyvärr insett att jag inte är säker på att jag tycker så mycket om att vara ensam hemma, inte när det är på riktigt. Jag blir så påtagligt ensam. Inga grannar kommer finnas hemma heller, usch, kunde jag skulle jag göra som förra året och ta bilen och fly, men nu har jag jobbet som håller mig kvar. Jaja, vi får väl se hur det går, vem vet, jag kanske visst kommer trivas?

Imorgon är det jobb som gäller igen, kör en delad tur så den söndagen går ju inte att göra ett dugg med tyvärr. 07.30-13.00 och 16.00-20.30; än en gång, får försöka fokusera på pengarna!
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan se vad som händer här i ensamheten! En ensam kram till den som vill ha, jag kan nog behöva en själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0