Simply the way it is

Jahopp, dags för en uppdatering igen eller? Så mycket att säga finns väl egentligen inte, förutom att jag lekt duktig igen och jobbat. Heeeeela dagarna. Två dagar i rad. Tio timmars jobb per dag, 10-14 inne på Lärcentrum i Karlskoga och 15-21 i Degerfors. Surt är det också att solen passat på att titta fram just dessa dagar, när jag verkligen inte haft någon tid att njuta av den, men enligt prognoserna tänker välja att försvinna igen imorgon lagom till att jag får lite ledigt. Jag som vill sola. Jag får väl hålla mig inomhus istället, ägna min tid åt böcker och filmer, för Putte ser det inte heller ut att bli för mig. Jag anser det helt enkelt inte värt de pengarna, med tanke på att det inte är så många band som jag egentligen lyssar på. Dessutom har jag skulder på 7000 kronor till mamma och pappa, bland annat för motorcykeln, och kommer behöva köpa skyddsutrustning för flera tusen. Sen kommer det ju bli körlektioner i framtiden också, osv, osv. Körkort kostar helt enkelt, men oj så värt det det kommer vara!

Nu orkar jag inte skriva mer ikväll, så annat får jag helt enkelt ta en annan dag =) Imorgon blir det jobb 07.00-13.00, bra pass! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0