Keep it to yourself

Jag säger usch, jag säger fy och jag säger blä på den här arbetsdagen, den har varit rätt så vidrig ur flera synpunkter! En riktig skitdag, ärligt talat. Jag har torkat så mycket bajs att jag tillslut velat gråta och ryggen har värkt av att vara böjd i konstiga ställningar och vinklar för att torka, vilket den varit typ, halva dagen. Jag var helt slut när jag tillslut fick gå hem, efter att ha jobbat intensivt i åtta timmar med i princip ingen vila. Kan bara hoppas att det blir lugnare imorgon.

Igår efter jobbet som avslutades 21.00 var jag hos goa Emma för att fira att hon har fyllt år, vilket var väldigt trevligt och mysigt, och guess what, jag ska dit ikväll igen! Vi är tydligen i min ovetskap ditbjudna som familj, trevligt!

Jag ligger just nu på mage på min säng och har guppat en lång stund av skratt bara för att min knäppskrutt Ellinor är så himla roligt knäpp! Jag vet egentligen inte om jag borde skratta eller gråta över den inverkan hon ibland har på mig, hur hon får mig att bli helt omänskligt pinsamt konstig. Fast nog känns det bättre att skratta åt det än gråta, för hon och jag har ju kul iaf, även om andra inte förstår sig på oss ;)

Nu ska jag nog lägga mig och läsa (eller kanske sova?) en stund innan det är dags att lämna hemmet och fara mot Lindbäcks! Pusshej!


Vi är väl fullt normala...

... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0