Ego at Night

Ikväll känner jag mig enkel men snygg, och har som alltid då den där känslan av hur onödigt det är att man känner sig snygg en helt vanlig kväll när man bara ska gå och lägga sig. Är det inte konstigt? Vore ju bättre om man var snygg någon kväll när det spelar roll istället...


Välkomna till mitt 70-talsbadrum!







Idag har varit en väldigt blandad dag. Jag har varit lycklig över och njutit av att jag var ledig, och känner lite smått ångest över att behöva jobba hela helgen. Dagen har varit bra, för att sedan bli väldigt dålig. Sen blev den tillslut behaglig och bra igen, och jag är rätt trött på den typen av svängar, bortbort, jag VILL inte mer sånt.

Nu ska jag i vilket fall lägga mig och läsa en stund innan jag bestämmer mig för att sova, mysigt, det är ett av de där riktigt bra sätten att tillbringa sommarnätter på, och eftersom jag har sovmorgon imorgon och inte börjar jobbet förrän 15.00 passar jag på!

Nattinatti där ute! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0