Sommarstros i röd bikini

Något jag bara ÄLSKAR att göra är att få strosa. Bara det, strosa, sommarstrosa i röd bikini hemma på gården! Vad mer fridfullt kan man göra en härlig sommardag? Tyvärr kan jag inte strosa hela dagarna då jag jobbar så omänskligt mycket (nästan), men jag tar all tid jag kan till att strosa. Efter morgonpromenaden är det direkt på med bikinin för att sedan få gå omkring och strosa på gården heeeeela dagen (tills jobbet tar vid då). Ligga på en filt och läsa i solen en stund, sen resa sig för att strosa lite. Sätta sig i badenbaden en stund och läsa lite i solen för att sedan resa sig och strosa lite. Gå in i det svalkande köket och äta lite Ben&Jerry en stund för att sedan fortsätta mitt strosande - ja, jag tror ni hajjar! Hela alltet blir tillsammans ett enda långt strosande som är helt underbart! Se till att få det gjort om ni inte redan har det, och njuuuuut av det!

Idag har jag strosat sedan jobbat, imorgon ska jag jobba men dessförinnan bruncha med mina saknade tjejer, det blir braaaa det! Annars har jag nog inget mer på hjärtat för tillfället, så en strosarpuss till er som njuter av det! :*


Sommarstros KAN se ut såhär, men bara om det är med Elli! Hihi, vi skrattar sönder! <3


"She takes just like a woman, yes she does
She makes love just like a woman, yes she does
And she aches just like a woman
But she breaks just like a little girl."

Kommentarer
Postat av: elli

Hahahaha hjärtat, du är sååå härlig!!!!

jag saknar dig så de gör ont i hjärtat<3

2010-07-13 @ 13:45:12
Postat av: Isav

hihi, jag älskar också det där strosandet =D <3

2010-07-13 @ 19:15:47
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Moa

Kom och strosa med mig imorn då Elli, för jag saknar dig minst lika mycket! <3



Hihi, bra det Issa, det är så underbart härligt :D <3

2010-07-13 @ 21:21:45
URL: http://http://moacestmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0