Humhumhum, Shalalaa!

Nu är klockan strax efter två och jag har haft täcket som kläder hela dagen (förutom då jag satt ute och åt och självklart hade nattskjortan) trots att jag varit vaken sedan strax efter nio för att gratta lillebror som fyller 17 idag - vilket jag för övrigt inte vet om jag tror på, när skulle han ha blivit så stor? Jag har i vilket fall legat i sängen hela dagen, och varvat dator med bok medan musiken spelat för mig, mmm! Tänk, en helt ledig dag!
Vid lunch gjorde jag ett besök till hallonbuskarna och insåg att de är fulla av söta hallon, muuuuums, nu kan jag göra milkshake på färska bär! Det är en sån där lyxvara jag bara är helt grym på! Perfa.
Nu hade jag tänkt ta mig själv i kragen och pallra mig upp ur sängen och ta mig en lång, rask promenad, kan nog behövas. När jag kommer hem nypromenerad och go antar jag att vi kommer ha gäster här, Örjan, Madde och lilla Milo, mysigt =)

Igår var förövrigt min familj bjuden över till Lundgrens tillsammans med Ellinor och Sören på grillkväll, åååh, va mysigt det var! Dessförinnan var jag dock inne i Karlskoga för att dels köpa present till David, men även köpa smink, haha, och jag stod så länge och tittade på sminket medan jag funderade över vad jag ville ha att jag tillslut hörde en expidit säga till en annan "Går du ett varv..." "Där?" "Ja", och snart dyker en expidit upp för att "plocka rätt på smiknet" ;) Haha, nog för att det var lite såpinsamt, men jag kunde inte låta bli att flina lite för mig själv! Jag tror jag är den sista personen som skulle få för sig att snatta!

Jaja, musik i öronen och ut nu Moa! Trevlig eftermiddag alla!


Van Morrison – Brown Eyed Girl
"Do you remember when we used to sing,
Sha la la la la la la la la la la te da"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0