Helg!

Nuuuuu har det varit rätt dött här ett tag, men det är bara för att jag själv har levt, så no need to worry my friends! Jag börjar med berättelsen om mitt liv med start i torsdags, då det blev en mysig liten film- och skvallerkväll med mina mysiga små tjejer ur klassen! En toppenkväll var det, och nu har både Emelie och Maria flyttat, Sussi sticker till USA om en vecka och då är det bara Chrstine och jag kvar, tomt!

I fredags spenderade jag dagen efter jobbet med världens bästa Jorunn och hennes söner, jag mötte upp dem på Dennis dagis och efter en tur till ICA Maxi och en annan till deras hem för lite påfyllnad i tomma magar for vi in till Degerfors och vulkanmarken, mysigt! På kvällen var det sedan min Emelie som gällde, vi for runt på lite olika ställen i några timmar, bland annat Jack där många av mina gamla klasskompisar befann sig, innan vi tillslut åkte hem till hennes lägenhet och mös i soffan framför en film. Och jodå, vi somnade allt i soffan, även det framför filmen. På lördagen hade vi en mysdag som avslutades med myskväll hemma hos mig med min familj, och denna natt var det Emelie som sov på min soffa istället för tvärtom. Vi använde sedan söndagen till att släpa med oss Ellinor in till Marieberg, trevlans! Tyvärr hittade jag dock inga byxor, vilka var största anledningen till att jag ville in. Jag avskyr helt enkelt att leta och prova byxor, men tycker väldigt mycket om det när jag väl hittar ett par att köpa. Igår blev det istället en skjorta, en tjock tröja och lite annat smått!


Min dösnygga älsklingsEmelie och jag! <3

Hade jag fått välja helt själv idag så hade jag legat ute och stekt hela dagen, men som vanligt när solen skiner har jag jobbat precis hela dagen. Vad är det inte jag sagt? Det stämmer, jag har underlag för mina påståenden, solen tycker inte om mig längre. En lunch på stan med Christine hanns i alla fall med och efter jobbet blev det träning. Jag kan ju erkänna så mycket som att det kändes alltför pinsamt tydligt hur svårt jag haft att ta mig till träningen i sommar... hmpf. Så fort musiken sattes igång till Afrodansen mindes jag i vilket fall precis varför jag älskat träningen så mycket, ååååh så härligt och roligt det var, och nya danspasset var också roligt! Sedan jag kom hem har jag ikväll duschat, ätit, sytt fast knapparna som satt löst på skjortan jag köpte igår och suttit i soffan och tittat på Fångarna på Fortet ihop med familjen. Nu hade jag dock tänkt sova så snart som möjligt, jag behöver mycket sömn inatt och tänkte ta en promenad före frukosten imorn innan jobbet, så godnatt till allt folk där ute som jag gillar, sov sött och dröm om något fint! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH va du är goooo moa! Blir så varm i hjärtat av dig och dina fina ord!!! tusen tack för en otroligt givande helg <3

// emelie

2010-08-25 @ 11:02:28
Postat av: Moa

DU är den som är gooo Emelie! Vill väldigt gärna ha en sån helg snart igen, du anar inte hur gott den gjorde mig! Puss älskling <3

2010-08-25 @ 21:15:56
URL: http://moacestmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0