Kaxigast på gatan!

Ellinor och jag kom fram till igår, efter att ha gjort vårt vanliga besök nere på Kronhallen, att vi är kaxigast på gatan, alltid har varit, och anser oss äga den helt. Fast nej, vi är inte prostituerade, vi är bara väldigt förtjusta i vår egen gata. Ända sen vi var små har vi Alltid placerat oss ute på gatan, mellan våra två hus, och suttit där hur länge som helst och bara pratat. Och Emelie också såklart. Har det kommit bilar har vi blint litat på att de tar sig förbi oss, och bara suttit kvar och vinkat lite förstrött. Respektlöst? Dumt? Nej jag tycker inte det, jag trivs superbra med den vanan och på vår gata tycker jag helt enkelt det är tillåtet. I princip alla som åker där vet ju ändå väldigt väl vilka vi är, då kan de väl stå ut med att runda oss eller?


Sötaste någonsin! Våra ständiga besök på Kronis som hör ljumma sommarkvällar till! Eller var det kalla vinterkvällar? Eller kvällar året runt kanske? ;) PUSSpåElli! <3

Nu orkar jag inte skriva mer för jag har jobbat hela dagen (på allvar, hela, från sju på morgonen till åtta på kvällen med tio minuters rast att göra vad jag ville på) och är såhäääääääär trött, så nu ska jag smita i säng! Gonatt världen!

Kommentarer
Postat av: Isav

Du kommer bli en rik kvinna Moa med allt jobbande :D Trevlig tradition det där med gatan också ;)

2010-08-02 @ 23:18:59
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, ja jag får hoppas på det, men jag har en del utgifter också :P

Ja absolut, den traditionen älskar jag! :D

2010-08-08 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0