Händelsernas centrum?

Nu har jag inte uppdaterat här på ett tag, kanske för att det inte hänt så mycket i mitt liv? Det går liksom typ ut på att jobba så... Igår hade jag min enda lediga dag på tolv dagar, känns något tungt att tänka på, och nu har jag ingen ledighet alls på åtta dagar framöver. Helgen är dock det sista jag gör på jobbet här i Degerfors, hel tung helg blir det, men sedan lämnar jag alla goa gamla där nere för den här sommaren, och börjar istället heltid inne i Karlskoga på måndag, det känns spännande! Min lilla lediga tid jag får spenderas mestadels i sängen, vid datorn eller boken, det trivs jag rätt bra med. Promenader slängs också in såklart. I vilket fall så börjar jag helgens jobb om knappt två timmar, tur att helg-ob tillkommer, det är ändå rätt bra som push när man tvingas spendera precis hela helgen där nere. Skiftjobb är inget för min framtid, nej, vardagsjobb med lediga helger är vad jag tänker satsa på.
Nästa helg väntar ju förresten Vulkanmarken, det tycker jag känns rätt mysigt, den tillhör slutet av sommaren och skolstarten, även om det i år inte blir någon sådan för min del utan istället arbetsstart.
Aja, nu ska jag återgå till att ta vara på min dyrbara lediga tid, vi hörs gott folk! Puss och en kram =)

Ps. Jag avskyr vädret. Vart tog sommaren vägen? Så lägligt att lämna oss den period jag började få lite fler lediga timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0