And that's my way!

Så har första dagen passerat på nya jobbet, härligt! Måste säga att dagen har varit väldigt trevlig, något pirrig vid några enstaka tillfällen. Kan inte direkt påstå att det inte var en mjukstartsdag, men vem har något emot det? Och jag har en känsla av att jag faktiskt kommer överleva utan läxor, prov och uppsatser under våren... ;)
Eftersom arbetsplatsen är densamma som skolan jag just lämnade har jag idag stött på en hel del gamla lärare, lustigt nu när jag plötsligt är mer kollega än elev! Somliga tittade väldigt nyfiket och frågade försynt vad jag skulle göra under hösten, eller om jag jobbade där (hihi!) medan andra bara log uppmuntrande och välkomnade mig. Gamla klasskompisarna som man då och då drog iväg och käkade med byttes så idag ut mot dessa gamla lärare då vi gick upp på stan och åt vietnamesisk buffé (gooooott) vilket var trevligt, men såklärt lite märkligt! Tror i vilket fall att jag kommer trivas väldigt bra! =)

Oooooooooch, juste! Idag kom sista plagget till mitt nu kompletta MC-ställ, lovely! Så ikväll ska nog pappa och jag ut och åka riktigt på riktigt för första gången, nu när vi är ordentligt utrustade och skyddade, underbart!


Biffen! :D






Och jag ska verkligen göra nåt åt utseendet här på bloggen, när jag orkar ta tag i det... Helst skulle jag byta bloggtjänst, men så himla omständigt.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Härligt med jobb ju! Vad ska du göra på jobbet?? =D Kramar

2010-08-16 @ 22:42:59
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja det känns jättehärligt! :D Jag är framför allt anställd som videopresentatör och handledare! =)

2010-08-16 @ 23:18:17
URL: http://moacestmoi.blogg.se/
Postat av: Isav

jaja, okej ! Hoppas det går bra :D

2010-08-24 @ 21:42:14
URL: http://isav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0